tisdag 3 februari 2009

Hej! idag på tisdags träningen gick det alldeles utmärk Freja tycker verkligen att det ä roligt att vara på klubben. Det var fyra ekipage på plats så Theres hjälpte oss och genomförde en platsläggning. Jag gick inte full sträcka men Freja låg perfekt hela tiden och var lugn. Theres hjälpte mig också att få henne att ligga plats när jag går och pratar med andra människor vlket oftast har inneburit att hon rest sig. Kanske kan även detta vara på väg att lösas. Apportering var en framgång i kväll fick en del råd av Bosse som inte var fel snabbare belöning och tätare verkar vara rätt. Avstår troligen momentet apportering vid nästa tävling.
I dag kändes det som att ställa upp den 8 mars i lydnads kl I kanske inte är fel. Jag ger det en vecka till med träning, sedan bestämmer jag mig.

Inga kommentarer: