måndag 11 februari 2008


jag har lagt upp en blogg för rolle o freja

6 kommentarer:

Anonym sa...

grattis på årsdagen
från smulan o wilda

Rolle o Frejas blogg sa...

Här kommer jag att lägga ut lite kring mig och om mina intressen.
Ett stort intresse är hundar vilka vi har tre en blandras Linus ålderman snart 14 år, Tindra en dam på 2 år är en renrasig Cavalgier King Charles Spaniel och Freja en Border Collie som är ett år. Toppen Bosse hälsningar Rolle

Rolle o Frejas blogg sa...

Tackar för gratulationerna. Freja

Anonym sa...

jag ändrade på utseendet hoppas att detta ser bra ut blev mera en helhet på din sida tycker jag efter att testat lite olika jag har även ändrat så att man ser kommentarerna efter att man laggt in dom

Anonym sa...

Åh vad häftigt med Blogg, tack för att man kan följa er nu!!! Kraam Cmilla o co

Anonym sa...

Fin blogg pappa! Det har du gjort bra. Lilla sötisen Freja!

Kram Linda